ترکم کرد و رفت

دیگه همه چیز تمام شد....برای همیشه من را ترک کرد و رفت...از فکر اینکه با کسی دیگه دوست بشه و ازدواج کنه دارم دیوانه می شم...دارم دیوانه می شم

خدایا

بازم این دلتنگی لعنتی ....باز این دل گرفته وپر از بغض....باز دلم برای کسی تنگ می شه که به خاطر اینکه نمی دونه چطوری به من محبت کنه هزار و یک تهمت و بد و بیراه از من شنیدو دیگه کوچکترین سراغی هم از من نمی گیره..خدایا کمکم کن....خدایا زندگی بدون عشق داره دیوانم می کنه....خدایا دارم دیوانه می شم..کمکم کن...

من باید چه کار کنم

آخ که چقدر دلم گرفته.از همه چیز ناامید شدم.خیلی خسته ام.خدایا کمکم کن.من باید چه کار کنم؟؟

به دنبال عشق

دلم خیلی برات تنگ شده...خیلی بی حوصله شدم.ولی وقتی یاد اتفاقات گذشته می افتم ازخیر هر چه دلتنگی هستش می گذرم..دلم می خواد یکی باشه که دوستش داشته باشم و دوستم داشته باشه...خدایا این خواسته زیادیه!!!؟؟؟؟