فراموش کنید

می دونی آقای عزیز،دیگه هرچی بین من و شما بوده تمام شد.نمی خوام حتی لحظه ای هم به شما فکرکنم.به اندازه کافی اذیت شدم.می خوام بافراموش کردن شمادوباره زندگی کنم.رفتارتون نشون داده که شما به یک دوست نیازندارید،خداروشکردوروبرتون را پرکردیدازآدم هایی که شما بهشون نیازداریدو می تونند خلازندگیتون را پرکنند.من را از لیست دوستاتون خط بزنید.و برای همیشه فراموش کنید.مطمئن باشید دیگه وقت نمی کنم به شما فکرکنم.موفق باشید ....بدرود.
نظرات 2 + ارسال نظر
اندیشه ورز برنا یکشنبه 25 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 06:01 ب.ظ http://andishevarz.logfa.com

salam
zendegi yani in

عبدالله رضایی یکشنبه 25 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 10:08 ب.ظ

سلام

ببخشید این دوشب همش کامنتام خالی میومد

به نظرم این صحبتها رو به صورت مستقیم تو بهش بگین کار ساز تر باشه


به لیست پیوندهای اینترنتیم اضافه شدین

موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد