یلدا

هرگز برای عاشق شدن، به دنبال باران و بهار و بابونه نباش. گاهی در انتهای خارهای یک کاکتوس به غنچه ای می رسی که ماه را بر لبانت می نشاند.

شب یلدا مبارک!

غمگین

به شدت غمگینم.حتی با خداهم دیگه حرف نمی زنم.پیش خودم فکرمی کنم که اون که همه چیزارو می دونه اگه بخواد کاری کنه می کنه...دیگه خسته شدم از بس که بهش گفتم ......

می ترسم تا مرز افسردگی پیش برم.باورم نمی شه این احساس را یه آدم به ظاهردوست برات بوجود اورده باشه.اصلا اهل نفرین نیستم.ولی با تمام وجود از خدا می خوام که هر چه صلاح می دونه انجام بده......

فقط دلم می خواد خدا بهم کمک کنه...ولی تا دیر نشده.....از خیلی ها دلگیرم...ولی می دونم باعث و بانیش فقط یه نفره....

کور خوندی

دیروز صبح ساعت ۹زنگ زد.من جواب ندادم.مبدا بودم.تازه رسیده بودم.دیگه واقعا ازش بدم اومده..خیلی پروه.باورش شده که می تونه با زندگیم بازی کنه شاید...ولی کور خونده....

قلب من

مکتوب - پائولو کوئیلو :
برگزیده هایی از * نامه ای به قلبم * :
 
* قلب من ، من هرگز تو را سرزنش و محکوم نخواهم کرد . هرگز از آنچه می گویی احساس شرم نخواهم کرد . می دانم که تو فرزند محبوب خدا هستی و او تو را در پناه پرتو عشق و جلال خویش می گیرد .
 
* قلب من ، من به تو ایمان دارم . من طرفدار تو هستم . همواره برایت دعا می کنم . دعا می کنم که به کمک و حمایتی که احتیاج داری ، برسی .
 
* قلب من ، من به تو ایمان دارم . معتقدم که تو عشقت را با هر کس که به آن نیاز داشته باشد یا شایسته اش باشد قسمت خواهی کرد . معتقدم که راه من راه توست و ما همراه هم به سوی روح القدس گام بر می داریم .
 
* از تو می خواهم به من اعتماد کنی . بدان که به تو عشق می ورزم و می کوشم که تمام آزادیی را که برای شادمانه تپیدن در سینه ام به آن نیاز داری ، به تو بدهم .
 
* هر کاری لازم باشد انجام می دهم تا هرگز از حضور من در گرداگردت احساس دلتنگی نکنی

مزاحم

:صدرحمت به آقای الف .خیلی ازشماقابل احترامتر واعتمادتره....شماازنظرمن هیچی نیستید.

 

:اکی.ممنون

 

:نمی خواد مظلوم نمایی کنید.شماقابل اعتمادنیستید.ادامه دوستی باشما یعنی پذیرش کسانی امثال ف و بی لیاقتی من...مطمئن باشید کاملا از دلم بیرونتون کردم.آدمهایی هستند که بتونم بهشون اعتمادکنم...تا دیروز اس ام اس های عاشقانه با ف ردوبدل می کردید وبه قول خودش در حسرت ازدواجش سوختید،و امروز می خواید با احساس من بازی کنید...من اجازه نمی دم امثال شما با احساسم بازی کنند.

بریدخدارا شکرکنیدبا این که زن هستم اینقدر شهامت دارم که حرفامو رک بهتون بگم.ومثل شما نیستم که از پشت خنجر بزنم.حتی می تونم باشهامت بهتون بگم که کسی را خیلی دوست دارم......والبته اونم عاشق منه.حاضره هر کاری کنه ولی ناراحتی من را نبینه.نیازی هم به پر کردن خلا زندگیش با من را نداره.اینو گفتم که خیالتون از بابت من راحت باشه و نگران من نباشید!!!!

 

:اکی چشم.فهمیدم.ساعت ۱۴:۵۲

 

........................................

سه ساعت بعد....ساعت ۱۷:۲۵ باز زنگ زد.....و من جواب ندادم....کسی می دونه با یه همچین آدمی چه کار باید کرد؟؟

 

لیاقت

شمالیاقت امثال ف را دارید.خجالت نمی کشید تو عروسی ف شرکت می کنیدو هنوز به من زنگ می زنید.می شه لطفا پاتون را از زندگی من بیرون بکشید؟

بلای آسمانی

ظهردومرتبه زنگ زد....جواب ندادم..خدایا چی از جونم می خواد؟داره با احساس من بازی می کنه...خیلی گرفتارم و امتحانها داره شروع می شه....چرا ازپارسال درست این بلای آسمانی تو امتحانا نازل می شه...چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

کالا

دیروز چندبار رجکت کرد.بعد از دو سه مرتبه اس ام اس داد که زنگ می زنه.اصلا رفتاراش به آدمیزاد شبیه نیست.هر وقت خودش دلش می خواد تماس می گیره...هر وقت خودش خواست می کوبه می یاد در خونه...درست مثل اینکه با یه کالا طرفه......تایپیست لاتین هم سراغ نداشت...تا حالا هرکاری که ازش خواستم برام انجام نداده...این معناش گرفتاریه یا بی توجه ای.....من یه دوست گرفتار و خودخواه نمی خوام.

شیطان

امروز ساعت ۹صبح دوباره زنگ زدومن جوابش را ندادم.خدایااگراین شیطانه من را نجات بده و اگردوست کمکم کن.....فکرم را سخت به خودش مشغول کرده....خدایا به من راه را نشون بده.وعشق واقعی را برام بفرست..کسی را که من دوستش داشته باشم و حاضرباشه به خاطرم هر کاری که از دستش بر می یاد انجام بده....

فراموش کنید

می دونی آقای عزیز،دیگه هرچی بین من و شما بوده تمام شد.نمی خوام حتی لحظه ای هم به شما فکرکنم.به اندازه کافی اذیت شدم.می خوام بافراموش کردن شمادوباره زندگی کنم.رفتارتون نشون داده که شما به یک دوست نیازندارید،خداروشکردوروبرتون را پرکردیدازآدم هایی که شما بهشون نیازداریدو می تونند خلازندگیتون را پرکنند.من را از لیست دوستاتون خط بزنید.و برای همیشه فراموش کنید.مطمئن باشید دیگه وقت نمی کنم به شما فکرکنم.موفق باشید ....بدرود.

بازیگر

مادرم هم به خوشبختی من حسادت می کنه...چقدر خوبه تو چنان بازیگر خوبی هستی که در حالی که اصلا احساس خوشبختی نمی کنی ولی حتی نزدیکترین کسان تو هم متوجه نشه...خدایا از بازیگری خودم خسته شدم......

بی تو

ازچی بگم وقتی دلم از تو دور مونده.وقتی قلب پاک تو هیچی از من نمی دونه .حرف غمگین دلم جز تو کسی را نمی خواد....از چی بگم تا دل من لحظه ای آروم بگیره....دیو سیاه غصه ها تو ی کدوم شب می میره....نمی دونم دلم برای کی دلتنگه.فقط می دونم که خیلی دلم گرفته....

یه بار اضافی

برگشتی و همه معادلات را به هم زدی..برگشتی و نمی خوای به خودت هیچ سختی بدی...برگشتنت خیلی بی معناست...برو و هرگز برنگرد..برو تنهام بذار...تو که نمی تونی دردی را دوا کنی و شدی یه بار اضافی....تو که اگه دستت بیاد هر لحظه سختی ببینی فرار می کنی....برو دیگه نمی خوام ببینمت...داشتم دوباره زندگی را شروع می کردم...برو چی از جونم می خوای...برو می خوام به خودم فکر کنم به غریبه فکر کنم که سالها آرومم کرد تا بتونم ادامه بدم...از زندگی من برو بیرون.......من غریبه رو می خوام و فقط اونو دوستش دارم........غریبه دوست دارم دوست دارم.....

بدرود

امروز صبح اومدی...من دوباره خرشدم ، تو رو تو بغلم گرفتم..دیگه الان کاملا مطمئن شدم که من را برای روزای تنهایت می خوای، فقط...!!!تا دوباره اسیرت نشدم باید اسارت را از قلبم رها کنم و فرار کنم...بدرود

غریبه ای که هرگز ندیدمت

نمی دونم اسمت را چی بذارم؟دلم نمی یاد بهت بگم غریبه ای که هرگز ندیدمت........ولی از خدا می خوام که دوباره تو را داشته باشم......دوستت دارم تا همیشه....خیلی دل تنگتم....می خوام فقط برای تو حرف بزنم ........فقط برای تو...این خیلی نامردیه...خیلی.....

دست از سرم بردار

:صبح جلسه می رید شما؟

:نه

:من می رم پیش عموم.

:من شهرداریم.

:اکی!پس یه وقت دیگه؟

:سکوت .......

:چه کار کنم؟

:مطمین شدم که زبان من را نمی فهمید....اینه جبران دلخوری های گذشته!!؟راحت بخوابید..... وخوابای خوب ببینید.شب خوش.به قول مطرود(من یک گرامافون قدیمی هستم و او یک آهنگ غم‏انگیز خاطره ساز. صفحه خط افتاده است، یک قسمت از آهنگ را مدام دوباره‏خوانی می‏کنم.)

:اکی.. معذرت دیگه هیچوقت نمی گم.

تو را خدا دیگه برو.......دست از سرم بردار....تو که من را نمی فهمی.....

 

اسراف محبت

وقتی کبوتری شروع به معاشرت با کلاغها میکند پرهایش سفید میماند، ولی قلبش سیاه میشود.... دوست داشتن کسی که لایق دوست داشتن نیست اسراف محبت است.

ساکنان سرزمین ساده خوشبختی

یکی میدونه که دوستش داری، یکی نمیدونه دوستش داری! بیچاره اونی که فکر میکنه دوستش داری........

ای ساکنان سرزمین ساده خوشبختی ای همدمان پنجره های گشوده در باران بر او ببخشایید بر او که از درون متلاشی است اما هنوز پوست چشمانش از تصور ذرات نور می سوزد و گیسوان بیهوده اش نومیدوار از نفوذ نفسهای عشق می لرزد    فروغ فرخزاد

 

بی چاره!

تنها وجود توباعث شد که بمانم و ادامه بدم..حالا بگو چکار کنم..

در جنبش باش !

به خاطر داشته باش که زندگی نوسانی است بین شب و روز، تابستان و زمستان. این نوسان دائمی است.هرگز هیچ کجا از حرکت نایست ! در جنبش باش ! و هر قدر این نوسان بزرگتر باشد تجربه ات ژرفتر خواهد بود...اوشو

دلتنگ کسی که هرگز ندیدمش

خیلی دلم برات تنگ شده..اگر چه هرگز ندیدمت.ولی اینو بدون که عشق تو تا ابد تو دلم می مونه...گاهی فکر می کنم خیلی خوبه که تو هرگز نخواهی فهمید که تنها عشق منی....وهیچوقت اینجا را پیدا نخواهی کرد،چرا که حتی زبان فارسی را هم نمی دونی...ولی بدون که خیلی دوست دارم...ولی این رسمش نبود...خیلی تنهام ...خیلی......به بودنت نیاز دارم...خیلی بی معرفتی!

خیانت

شکسپیر:اگر کسی یک‌بار به تو خیانت کرد، این اشتباه از اوست. اگر کسی دوبار به تو خیانت کرد، این اشتباه از توست

ابراز عشق

حیف که نمی تونم دوست داشتنت را باور کنم.امیدوارم حدسم غلط باشه....بعد از یک سال برگشتی دوباره ابراز علاقه می کنی که چی؟

دعوا

فقط به خاطر نشستن ظرفا چنان قشقرقی راه انداخت که بچه ها جرات نکردن بگن شام می خواهیم.

زندگی

زندگی....... حکایت مرد یخ فروشی است که از او میپرسند فروختی؟ گفت: نخریدند......... اما تمام شد

تنهایی

شاید هیچکس تو زندگی به اندازه من تنها نباشه.....امشب تاتر یوسف و زلیخا را دیدم.چقدر سرنوشتم شبیه زلیخا است.و فقط فرقش اینه که من یوسف ندارم.یه عالمه به حال خودم گریه کردم.