شکست خورده در عشق

کسی می تونه به یک زن شکست خورده در عشق کمک کنه..کسی که از لحاظ روحی حسابی صدمه دیده و کاملا درب و داغون .......کسی هست کمک کنه لطفا؟؟؟؟؟؟؟؟
نظرات 14 + ارسال نظر
ریحان پنج‌شنبه 27 دی‌ماه سال 1386 ساعت 02:25 ب.ظ http://narengi.blogsky.com

فک کنم یه مشاوره خبره تو این زمینه خیلی بهتر بتونه کمکتون کنه
کم نیستن
ایشالله مشکلتون حل شه
از صمیم قلبم ارزوی رفعش رو دارم

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 27 دی‌ماه سال 1386 ساعت 02:32 ب.ظ http://www.wall.blogsky.com

سلام
به نظره من آدم ها اول باید خودشون به خودشون کمک کنن..!
البته گاهی رفتاره خودمون باعث میشه که این اتفاقها بیوفته...گاهی هم زمونه...امیدوارم حل بشه..

عبدالله رضایی جمعه 28 دی‌ماه سال 1386 ساعت 11:29 ب.ظ

هر کمکی که از دستم بربیاد انجام می دم

امرتون رو بفرمایین

در خدمتم

وحدانی سه‌شنبه 2 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 11:11 ق.ظ http://goranaz.blogsky.com

سلام
یعنی این مشکل تا این حد رسیده ؟
هر کسی میتونه به اندازه خودش کمک کنه
اما شما بیشتر به زمان نیاز دارید
زمانی که شاید به سختی بگذره اما حل شدنی خواهد بود

به روزم
یاد تابستون بخیر ...

انشالله که زود زود همه مشکلات به خوبی حل میشه
سبز باشید و پایدار

س یکشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 10:32 ب.ظ

Take a good look at your hands, then take a good look at your feet, take a good look at your body, I mean not only surface, deep deep inside, beyond your skin and flash, I hope you realize how difficult it is to keep all these molecules together especially if you want to live a long healthy life while you are on this planet like the rest of us. I feel how you feel and I pray for you. Carl Jung, a famous Swiss psychiatrist is a good source for help, read his books

نگاه عشق(یک بد شانس) جمعه 19 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 05:14 ب.ظ http://www.negahe-eshgh.blogfa.com

سلام دوست عزیز
امیدوارم حالت خوب باشه.
تو هم مثل بقیه از عشق می نویسی... نمی دونم تجربش کردی یا نه . ولی امیدوارم اگه وارد بازیش شدی اون رویی از خودش رو بهت نشون بده که مثل نوشته هات قشنگه . ولی اگه بخواد چیزی که به نشون داد رو به شما هم نشون بده شاید خیلی طرز فکرت در مورد عشق فرق می کرد.
دوست عزیز وبلاگ قشنگ و از همه مهم تر پر محتوایی داری و خوشحال می شم به وبلاگ تنهایی های منم سر بزنی و اگه قابل بدونی تبادل لینک داشته باشیم.
یا حق

ashkan0111 چهارشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 06:23 ق.ظ http://www.baran-e-ashkan.blogfa.com

سلام من یه خواننده رپ هستم اومدم درد دلمو بگم....من تو عشقم شکست خوردم به طوری که 150 تا قرص خوردم تا بمیرم...ولی آه ..... ولی....! از شانس بدم خانوادم منو سره موقع رسوندن به اون بیمارستان لعنتی...این دختر تمام زندگی منو نابود کرد...یعنی هنوزم داره میکنه...دیگه حوصله خوندن ندارم...اگر هم بخونم تو تنهاییه خودم شعر میگمو می خونم...من واسه این دختر 3 تا آهنگ دادم بیرون....18 ساعت میرفتم میدیدمش دوباره 18 ساعت بر میگشتم....چه کارا که نکردم واسش گفتن نداره...تو سن 22 سالگی موهام داره سفید میشه...الان مثل یه جنازه متحرکم...افسرده افسرده... آخه گناهم چیه؟؟؟ من که کمتر از گل خوشگلم دردوبلات تو سرم بخوره... چیزی بهش نمی گفتم...فقط نمیدونم چرا هر دختری پاش به دانشگاه باز میشه اینطوری میشه...اینم نمیدونم چرا دخترا می فهمند که پسری شدید عاشقش شده خودشونو گم میکنند....نمی دونم ولی به سره بریده حسین من دوسش داشتم هنوزم دارم...دوست من ببخشید اگه ناراحتت کردم..آخه دیگه کسی و ندارم تا باهاش درد دل کنم..این هم آدرس وبلاگیه که من واسش درست کرده بودم دوست داشتی برو از اونجا هم لینک دادم سایت خودمو به سایت خودمم برو..ممنون[قلب شکسته][قلب شکسته][قلب شکسته][قلب شکسته] اینم آدرس وبلاگی که من واسش درست کرده بودم www.baran-e-ashkan.blogfa.com

مجید دوشنبه 20 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 02:13 ب.ظ

مشکل شما به دست کسی حل نخواهد شد مگر با گذر زمان، موفق باشید

شکست خورده عشق دوشنبه 22 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 11:16 ق.ظ

سلام
شما شکت عشق از طرف مرد رو دیدید من دل یک خانم رو شکستم کسی که زندگی رو برام شیرین کرده بود کسی که منو سمت خا برد کسی که بخاطر اونبود که زندگی میکردم اما والدینم رازی به این وصت نبودن تازه آشنا هم بود الان ۲۹ سالمه تنهای تنهام هرروز از خدا مرگ میخوام دیگه خدارو دوست ندارم ازش بیزارم دیگه بهشتشو نمیخوام جهنمشو میخوام ۲سال تمام کارمعبادتش بود التماسش میکردم مارو هم برسونه اخرش چی شد جواب شب و روز نماز خوندن قران خوندن گاهی ساعتها بهاش حرف میزدم التماسش میکردم ولی واسم کار نکرد بقول عشقم من فقط بخاطر اونه که نماز میخونم و اونو بت خودم کردم ... درد من از همه شماها بدتره اااااااااااااااااااااااااااااااههههههههههههههههههههه لعنت بر تو ای زندگی لعنت بر تو که شب و روز التماست میکردم اخرش چیزی که دوسش داشتم از دس رفت چرا؟چرا؟خدا چرا با من مگه من چکردم در حقط

هادی سه‌شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 01:28 ب.ظ http:// amirhadi7.blogfa.com

http://amirhadi7.blogfa.com
من هم در عشقم شکست خوردم عشق به هم جنسم
با نوشتن میتونی خودت رو اروم کنی و سرگرم
به امید ازادی هم جنسگرایان در ایران
امیر دلم برات تنگ شده
از هادی

اری دل شکسته پنج‌شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:21 ب.ظ

خیلی دوستش دارم ولی من تمومش کردم لطفابهش بگین عاشقش بودم اسمم ارزو هست شمارشم۰۹۳۶۷۸۶۲۴۴۸وقتی بهش گفتین خواهش میکنم بهم اس بدین بگین چی گفته ممنون۰۹۳۷۷۵۷۷۳۷۶

خانمی جمعه 28 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 02:43 ب.ظ http://kocheyeasheqi.blogfa.com

سلام امروز روز دوم جدایی از عشقمه یک عشق پاک خدا می دونه چقدر دوسش دارم اما نشد اونم عاشقم بود اما ترس و تردید ...حالا می فهمم من اونو بیشتر دوس داشتم اما خودش دیروز گفت نمی خوام بد بختت کنم واسه خودت می گم که باید تموم بشه .......آخه پس چرا من و عاشق خودت کردی چرااااااااااا .... فقط دارم گریه می کنم خدا کمکم کن صبرم بده

hanie دوشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 04:53 ب.ظ http://myloveistohi.mihanblog.com

manam darde to ro daram omidvaram hardotamon azad shim

بهناز شنبه 6 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 05:15 ب.ظ http://www.behnaz24.blogfa.com

قلبی که شکست دیگه مثل اولش نمیشه
مثل قلب من وتو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد