مزاحم

:صدرحمت به آقای الف .خیلی ازشماقابل احترامتر واعتمادتره....شماازنظرمن هیچی نیستید.

 

:اکی.ممنون

 

:نمی خواد مظلوم نمایی کنید.شماقابل اعتمادنیستید.ادامه دوستی باشما یعنی پذیرش کسانی امثال ف و بی لیاقتی من...مطمئن باشید کاملا از دلم بیرونتون کردم.آدمهایی هستند که بتونم بهشون اعتمادکنم...تا دیروز اس ام اس های عاشقانه با ف ردوبدل می کردید وبه قول خودش در حسرت ازدواجش سوختید،و امروز می خواید با احساس من بازی کنید...من اجازه نمی دم امثال شما با احساسم بازی کنند.

بریدخدارا شکرکنیدبا این که زن هستم اینقدر شهامت دارم که حرفامو رک بهتون بگم.ومثل شما نیستم که از پشت خنجر بزنم.حتی می تونم باشهامت بهتون بگم که کسی را خیلی دوست دارم......والبته اونم عاشق منه.حاضره هر کاری کنه ولی ناراحتی من را نبینه.نیازی هم به پر کردن خلا زندگیش با من را نداره.اینو گفتم که خیالتون از بابت من راحت باشه و نگران من نباشید!!!!

 

:اکی چشم.فهمیدم.ساعت ۱۴:۵۲

 

........................................

سه ساعت بعد....ساعت ۱۷:۲۵ باز زنگ زد.....و من جواب ندادم....کسی می دونه با یه همچین آدمی چه کار باید کرد؟؟

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد