خدایا می فهمی

خدایا کمکم کن دارم دیوانه می شم..خدایا اگه کمکم نکنی از بندگی تو استعفا می دم...خدایا کمکم کن تا فراموش کنم کسی را که با روح و احساسم بازی می کنه و تمام اعتماد به نفسم را گرفته.خدایا کمکم کن تا به جای گرفتن انتقام کاملا فراموشش کنم...خدایا این خیلی نامردیه چقدر صدات کنم...خدایا کمکم کن یه عالمه کار دارم...چرا تنهام گذاشتی .چرا کمکم نمی کنی ای خدای بزرگ من اعتماد به نفسم را از دست دادم....چرا کمکم نمی کنی...اینم به واسطه رفتارای بنده های تو .می فهمی بنده های توووووووووو...خدایا از بچه گی به ما می گن به خدا بدوبیراه نگو کفره!خدایا ولی من دیگه این حرفا سرم نمی شه..دارم سرت داد می کشم می فهمییییییی...مگه تو نمی گی فقط از خودم کمک بخواهید...اکی من فقط از تو کمک می خوام می شنوییییی..آره؟؟؟؟؟می شنوی یا اینکه پنبه گذاشتی تو گوشات...اگه کمکم نکنی دیگه باهات حرف نمی زنم........باید کمکم کنی...باید دوباره شروع کنم...کمکممممممممم کنننننننننننننننن..آهاییییییییی خدااااااا کجاییییییییییی باید کمکم کنی می فهمییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
نظرات 2 + ارسال نظر
photoblog شنبه 1 دی‌ماه سال 1386 ساعت 10:28 ق.ظ http://agreycell.wordpress.com

سلام
فهمید؟
جوابتو داد؟

زینب پنج‌شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 10:03 ب.ظ

سلام خدا صدای همه را می شنوه اگه صداتو نمی شنید الان زنده نبودی همین که خدا به ما سلامتی داده خودش کلی ازش خالصانه کمک بخواه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد