بی خیال

دلم خیلی گرفته...نه دوست دارم حرف بزنم و نه گریه کنم.دخترم برعکس امروز خیلی حرف می زنه...گاهی هم غر می زنه که بریم خرید پالتو.....اصلا حوصله ندارم.....صبح از محل کارم بهم به خاطرکم کاری اخطار دادند....می ترسم از کار مونده از درس رانده بشم...

ساعت ۳ یه اس ام اس خالی فرستادم جواب نداد...بی خیال.....نه پشیمونم و نه خوشحال...

نظرات 1 + ارسال نظر
وحدانی سه‌شنبه 4 دی‌ماه سال 1386 ساعت 01:22 ب.ظ http://goranaz.blogsky.com

سلام کسی که نمی شناسمت
خیلی وقت بودم اینجا نیومده بودم
همه نوشته هاتو خوندم
بسیار زیبا و سادگی و صداقت خاصی داره
از بابت بازدید کننده ها هم تو این چند روز بهتون تبریک میگم
آرزوی توفیق روز افزون رو براتون دارم
به روزم سر بزن ... خوشحال میشم حضور داشته باشین
از اینکه لینک من رو هم تو وبلاگتون گذاشتین ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد